08 December 2010

Rindukah aku pada Nya??

Views
hm terasa aku makin jauh dari Nya....
mahu kah aku mendekatiNya.....
mahukah aku kembali kepada Nya???
keras sgt kah at ku ni...
bodo sgt kah aku ni...
ego sgt kat aku ni....
buta ka at ku ni???
untuk aku kembali kepadaNya....
napa???
napa???
aku jadi begini???

rindukah aku pada Nya???
perlukah aku membuang ego ku???
perlukah aku mbuang segala keburukan aku????
perlukah aku lembutkan at ku ni...

hm at ni terasa sangat kosong..
tanpa dia disisi aku..
kembalikanlah aku pada Nya..
lembutkan at ku....
jauhkan ego ku y merosakkan ku...
jauhkan segala kejahatan y cuba mendekati ku...
mohon dia dapat memaafkan aku
atas kelalaianku...
mohon aku tulus dengan keikhlasan at ku ni
beri aku ketabahan untuk btaubat dan kembali kepadaMu...


Ampun kan hambamu Ya Allah...
aku mahu btaubat padaMu...

Ketulusan Hati

No comments: